اشنایی با برند پیلز

اشنایی با برند پیلز

اشنایی با برند پیلز

اشنایی با برند پیلز

پیلز Pilz با اولین و پرکاربردترین رله توقف اضطراری در جهان “PNOZ” رهبر فناوری شد. این مظهر یک رله ایمنی است و تاریخچه فناوری اتوماسیون را شکل داده است.

طیف گسترده ای از تجربیات از متنوع ترین برنامه های مرتبط با ایمنی و توسعه یکی از اولین کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) پایه ای برای توسعه اولین کنترل کننده برنامه ریزی ایمنی بود.

 

سالهای اولیه

در سال 1948، هرمان پیلز در اسلینگن کارخانه ی شیشه سازی را تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا به طور عمده بر روی ساخت دستگاه های شیشه ای برای فناوری پزشکی و رله های جیوه برای کاربردهای صنعتی تمرکز داشت. این رله ها نقطه شروع توسعه بیشتر به سمت رله های صنعتی بودند. حتی پسرش پیتر پیلز نیز قبلاً در این شرکت درگیر بود. به لطف روحیه پیشگامانه خود، پیتر پیلز در تحول شرکت از تولید دستگاه شیشه به الکترونیک نقش مهمی داشت.

 

از سال 1960 تا سال 1969

نبوغ مخترع الهام بخش توسعه است

دهه 60 با کوچک سازی تدریجی در بخش الکترونیک مشخص می شد. در آن زمان، تولید محصول بر رله ها و سیستم های کنترل متمرکز بود – بیش از همه تایمرها. برای پاسخگویی به تقاضای بالای مشتری، به طور مداوم افراد بیشتری را برای کار در محل نلینگن استخدام کرد. در پایان دهه 1960 پیتر پیلز سکان هدایت این شرکت را به دست گرفت و با سه شرکت تابعه تازه تأسیس (اتریش ، فرانسه و سوئیس) پیشگام بین المللی شدن شد.

 

از سال 1970 تا سال 1979

رله های پیلز Pilz بازار را تسخیر می کنند

گسترش در طول دهه 1970 ادامه داشت. و همچنین دستگاه های کنترل و نظارت الکترونیکی، پیلز Pilz کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی ایجاد کرد – یک منطقه محصول که موفقیت بزرگی را برای شرکت به وجود آورد. همچنین پیلز معیار استاندارد سازی قطعات الکترونیکی را دوباره تعریف کرد. همراه با صنایع بزرگ ، پیلز Pilz استانداردی را با ابعاد نصب سری 35 میلی متر تهیه کرد که در نهایت به عنوان استاندارد پذیرفته شد. بنابراین پیلز Pilz اولین تولید کننده تجهیزات الکترونیکی صنعتی شد که توانست رله های الکترونیکی DIN را به بازار عرضه کند.

 

از سال 1980 تا سال 1989

پیلز رهبر بازار می شود

در سال 1987 ، پیلز رله حفاظتی “Pilz E-STOP relay PNOZ” را تولید کرد که یک محصول پیشگام برای شرکت و بخش صنعت بود و اکنون در سراسر جهان مشهور است. امروزه رله PNOZ چیزی فراتر از یک نام محصول است. از زمان توسعه، رله PNOZ معیاری برای رله های ایمنی در مهندسی مکانیک و کارخانه بوده است. پیلز اولین شرکتی بود که چنین گستره کالایی را در بازار جهانی عرضه کرد و تنها در عرض چند سال رهبر بازار اروپا شد. سال 1987 چهارمین شرکت تابعه به نام Pilz UK تأسیس شد که از آن زمان به بازار انگلیس خدمت می کرد.

 

از سال 1990 تا سال 1999

پیلز Pilz نقش خود را به عنوان یک بازیگر جهانی گسترش می دهد

بسیاری از شعبات بین المللی در دهه 90 تاسیس شدند: ابتدا هلند ، اسپانیا و ایتالیا و سپس ایالات متحده آمریکا ، بلژیک ، اسکاندیناوی ، ژاپن ، چین سنگاپور ، برزیل ، مکزیک ، استرالیا و ایرلند وجود داشتند. پیلز Pilz از همان اوایل دریافت که بازار جهانی برای آینده موفق بسیار مهم است. در سال 1992 پیلز وارد ساختمان تولید و مدیریت خود در مقر فعلی در اوستفیلدرن شد. تصویب فن آوری های پیشرفته تولید همزمان با این حرکت بود.

 

از سال 2000 تا سال 2009

از فناوری ایمنی گرفته تا اتوماسیون

هزاره جدید در دهه ابتکاری برای پیلز بشارت داد. تعداد زیادی از محصولات جدید در بازار عرضه شد. به ویژه ایمنی انقلابی SafetyEYE ، اولین سیستم دوربین ایمن برای نظارت بر منطقه سه بعدی و سیستم اتوماسیون PSS 4000 ، یک سیستم برای کل فناوری اتوماسیون. مرکز توسعه پیتر پیلز در سایت اوستفیلدرن ساخته شد. این باعث افزایش 50 درصدی سطح تولید در Pilz شد. توسعه نرم افزار از Cork ایرلند آغاز شد.

 

از سال 2010 تا سال 2019

پیلز Pilz کانون توجه را بر روی دیجیتالی سازی قرار می دهد

دهه حاضر تمرکز خود را بر روی دیجیتالی سازی قرار داده است. به عنوان مثال، پیلز برای اولین بار کارخانه هوشمند خود را در Hannover Messe به نمایش گذاشت. بین المللی سازی نیز ادامه یافته است: شرکت های تابعه جدیدی از جمله در هند و تایوان تأسیس شده اند. اولین مرکز تولید نیز در چین، در سایت Jintan افتتاح شد. مرکز تولید و تدارکات جدید پیتر پیلز در دفتر مرکزی افتتاح شد. سال 2017 شاهد تغییر نسلی بود: خانم پیلز مدیریت اجرایی را به فرزندان خود سوسن کانشرت و توماس پیلز سپرد.

 

ایجاد کردن ارزش های آینده: نسل ها تغییر می کنند، ارزش ها باقی می مانند

رناته پیلز مدیریت شرکت را به فرزندانش سوسن کانشرت و توماس پیلز سپرد. تا سال 2017 او همیشه به توسعه و شکل دادن شرکت ادامه داده بود ، و تعهد زیادی نشان می داد. یک نمونه از این موارد، توسعه اولین کنترل کننده برنامه ریزی ایمنی است: یک مسیر ابتکاری و شجاعانه، جایی که پیلز Pilz تاریخچه صنعت را در آن ایجاد کرد. ادامه شرکت پس از مرگ نابهنگام شوهرش موضوعی بود که او را تحت تاثیر قرار داد او واقعاً قلب او بود. تحت هدایت وی، پیلز از 200 کارمند به بیش از 2000 کارمند در سراسر جهان گسترش یافت.

تعهد و ارزشها عمیقاً در فرهنگ تجارت پیلز نقش بسته است زیرا: ارزشها آینده را می آفرینند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

enemad-logo